Elkarrizketak!

Kaixo! Hemen elkarrizketa bat da. Bere izena Oier da eta bere abizena Arino da.

Ni: Nongoa zara?

Oier: “Euskal Herritarra naiz, donosti ondoko herri batekoa.”

Ni: Nola ikasi duzu euskara?

Oier: “Etxean ikasi nuen. Ama hizkuntza dut euskera.”

Ni: Zein da zure janaria edo jaialdia gogokoena?

Oier: “Txuleta eder bat.”

Eta hemen Hasier Larrearekin elkarrizketa bat da:

Ni: Nongoa zara?

Hasier: “Gasteizen jaioa. Donostian bizia 7 urte nituenetik.”

Ni: Nola ikasi duzu euskara?

Hasier: “Ikastolan ikasi nuen.”

Ni: Zein da zure hitza gogokoena?

Hasier: “Indar (strength).”

Ni: Zein da zure janaria edo jaialdia gogokoena?

Hasier: “Janari gogokoena kroketak. Jaialdi gogokoena, Santo Tomas eguna.”

Ni: Non zure Euskal Herria txoko gogokoena?

Hasier: “Txoko gogokoena, Donostia: https://www.youtube.com/watch?v=_C4IjsVKvAA

Oier Arino eta Hasier Larrea, eskerrik asko nire galderak erantzunez!

This entry was posted in Class. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

