Alkohol Euskal Herrian

Gaur idatziko dut alkoholen—nire hiritar faborito da. Olgetan egin dut—ez dut izan alkoholzale. Dena dela…

1. Izarra:

  • Frantziakoa da
  • Bi kategoria dauzka: jaune izarra eta verte izarra
  • Izarra jaune: hamahiru belarrak eta zapore almendraren
  • Izarra verte: hamasei belarrak eta zapore mendan
  • Goxoki da

2. Sagardoa

  • Egin da sagarrak
  • Elementu kultural importante da

3. Patxaran

  • Espainiakoa da
  • Egin da basaran baia, vanilla, kafe-ale, eta koinak

4. Txakoli

  • Mota bat ardo zuria da
  • Modakoa da udanen

5. Picon Punch

  • Famatu Amerikaren (ez du edan Euskal Herrian)
  • Asmatu du etorkinez Californiaren
  • Egin du amer picon eta koinak

6. Kalimotxo

  • Ardo beltza eta Coca-Cola
  • Orain dela gutxi garatu da
This entry was posted in Class. Bookmark the permalink.

One Response to Alkohol Euskal Herrian

  1. rodrig52 says:

    Nire edari gogokoena Kalimotxoa da!

Leave a Reply

