Joxe Azurmendi

Ni ikaslea naiz. Kultura eta politika ikasten ari naiz. Besteen penstamenduak gustatzen zaizkit. Adibidez, pentsalari eta idazle asko Euskal Herrian daude. Joxe Azurmendi irrakurtzen ari naiz.

Joxe Azurmendi Zegamakoa da. Saiakera eta poemak idatzi ditu. 1960ko hamarkadan, berak idatzi kultura euskal du. Une honetan, Francisco Franco diktadore da. Hortaz, idatzietan oso progresista izan dira. Azurmendik euskalduna defendatzen du kontra erreklamazioak “Los vascos son los últimos que se han civilizado en España.”

Joxe Azurmendi

Joxe Azurmendi

Saiakera gehiago irrakurri nahi dut. Azurmendi sozialista eta erlatibista bat da (nik ere bai, pixka bat…). Gainera, bere poesia intrigazkoa da. Orain arte, nire poema hau gogokoea da:

Oi, euskal Herri!
Esan zitekek
denporaren
kondaira aurreko
ganbara zuloren batetik
jausitako herria gerala.
 
Oi, Euskal Herri!
denpora bera baino zaharrago,
eta zahar baino zahartuago.

 
Zer gehiago irrakurri behar dut?

This entry was posted in Class and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Joxe Azurmendi

  1. dewitt5 says:

    Abesti hau ederra da 🙂

Leave a Reply

