Herri Kirolak

Kaixo! Nire izena Ben da. Ni atzeraten naiz, baina orain idatziko dut.

Euskal herriak kirol akso ditu. Haien izena Herri Kirolak dituzte. Herri Kirolak hauek bizimodu ohiko euskaldun daude. Baserritarratik eta arrantzaleatik jatorrik dira. Hitzetik ‘txapel’ (beret) hitza ‘txapeldun’ (champion, one who has a beret). Eusko jaurlaritzak hamazortzi hautaten du. Haien izena H18K. Eusko jaurlaritz ohiturak berpiztu nahi ditu. Ikusiko dugu lortzen baldin badu.

Image

This entry was posted in Class and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Herri Kirolak

  1. Ana Mari Ordóñez Urkullu says:

    Kaixo Ben ! Zure Euskal kirolari buruzko berria ikusi dut eta horretaz hainbat gauza esan ahal dira . Pozten naiz zure interesagatik . Hain urrun egonda eta gure kulturari buruzko interesa izateagatik baita hizkuntzaren ezagupenagatik ere. Benetan zooriontzekoa da ! Nik Illinoiseko Unibertsitatean alaba daukat doktoretza ikasketa egiten. Gaztelania eta euskera irakasten ditu.Horrenz gain bere ikasketak eta ikerketak egiten dabil.Ni ingelesa ikasten hasi naiz eta izugarri kostatzen zait, batez ere ahoskatzea . Ea lortzen dudan !

    ere ahoskatzea. ea lortzen dudan

Leave a Reply

