Musika eta Ravel

Nire izena Caitlyn da. Flauta jo egiten dut. Jotzen dut hamabi urte.  Hortaz, musika maite dut.  Euskal Herriko instrumento asko daude.  Beheko, bideoak instrumentoak asko erakutsi ditu.

 

Halaber, Euskal herri musika deskubritu dut.  Mauricio Ravel konpositorea du.  Biarritzekoa da. “Boléro” eder lanik da.  Pieza gustatzen zait delako txirula eta piccolo dute.  Bideoan, tren geltokia flashmob da.  Musikariak jotzen egiten dute “Boléro.”

Konpostore lanik asko da!  “Daphnis et Chloé” beste bat lan ospetsua da.  Hemen, jotzen dut (txarto) “Daphnis et Chloé” eta Euskara hitz egiten dut.

This entry was posted in Class, Musika and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Musika eta Ravel

  1. dicewitch says:

    Musika euskuldun oso eder da! Boléron nire zati gustokoena (favorite part) basoi solo da. Zu xirula oso ondo jolastu duzu :D! Beharbada (perhaps) lotsati (shy) zara.

  2. rodrig52 says:

    Cailtin, flauta jotzen duzu????? Zu bai artista!

  3. Julene says:

    Musika Euskal Herriko kulturaren oinarri da. Polita eta alaia ezta?

  4. Daan says:

    Flauta jo duzu! Ze ideia ona!

  5. Ana Mari Ordóñez Urkullu says:

    Kaixo Caitlyn ! Ana naiz . Nik ez dut instrumenturik jotzen baina euskaldantzak ikasten nabil. Nire taldean euskal musikalari asko daude eta euskal musika irakasten dute. Nahi baduzu bere lana ikusi ahal duzu saaartu honako orrialdean http://www.facebook.com/aikotaldea edo Aiko taldea-Youtube.

Leave a Reply

