Crystal Fighters

¡Hola! Me llamo Rima y estoy en mi primer año en la Universidad de Illinois. Perdoname por no escribir mi primera entrada en euskera—todavía no hay mucho que puedo decir (uh, kaixo…kafesnea nahi dut eta igeri egin dut!!!). De todos modos, una de mis bandas favoritas se llama “Crystal Fighters.” Es de Inglaterra, pero la cultura del País Vasco influye mucho de su música, la que se puede describir como “folktronica.” Se formó cuando un miembro del grupo encontró un opera en euskera que había escrito su abuelo al fin de su vida, cuando estaba en locura. Desde este momento, ellos empezaron a aprender sobre la cultura y los instrumentos, e incorporarlos en su música. Aunque la influencia es más profunda en su primer álbum, está presente en su segundo también.

Usan los instrumentos vascos, como el txistu, danbolin y txalaparta. Escucha unas de sus canciones aquí.

This entry was posted in Class. Bookmark the permalink.

One Response to Crystal Fighters

  1. Ana Mari Ordoñez urkullu says:

    Kaixo Crystal Fighters ! Ni Ana naiz, euskalduna naiz . Euskal Herriko herri txiki baten bizi naiz, Gernika-Lumon hain zuzen. Ospe handiko herria da eta uste dut zure Unibertsitatean herri honetako neska jatorra dagoela. Irakaslea eta ikaslea da . Doktoretza ikasketa egiten ari da eta oso gustukoa du zure Unibertsitatea. Bost urte daramatza hortxe bertan eta bisitatzera joan nintzenean oso pozik zegoen .Zure Unibertsitatea bisitatzeko aukera izan nuen eta benetan polita dela !
    Zuri , antza,badirudi musika gustatzen zaizula. ba nahi baduzu gure musikari buruz zertxobait jakitea topatu interneten AIKO TALDEKO IKERKETA honi buruz.Talde honek Euskal musika, dantzak eta instrumentuak aztertzen dituzte; euskal dantzak irakasten dituzte, diskoak dituzte eta munduan zehar ibili dira. Euskal kultura arloari buruz ikerketa asko egiten dute. Uste dut USAn egon direla . Ez nago ziur.
    Ni ingelesa ikasten nabil eta izugarri kostatzen zait, batez ere ahoskera.
    Beno, agur eta ikusi arte !

    Ana

Leave a Reply

