Astigarraga

Nire izena Daan da eta Belgikakoa naiz. Nire neskalaguna Euskalduna da. Bere izena Itziar da. Itziar Gipuzkoakoa da, Astigarragakoa. Astigarraga herri txikia da eta Donostia ondoan dago. Mapa behean dago. Gipuzkoa urdin da eta Astigarraga gorri da. Astigarragak 5000 biztanle ditu gutxi gora-behera.

Astigarragako sagardoa oso famatua da, baina nik ardo beltza nahiago dut. Astigarragako sagardoa garratzegia da. Astigarragan hogei sagardotegi daude, baita sagardo museo bat ere. Bere izena “Sagardoetxea” da. Sagardoetxean museo gunea, sagastia eta dastatze gunea daude. Dastatze gunean zenbait sagardo edan ahal dituzu. Sagardoetxera bisita egin nahi duzue?

Astigarraga Donostia ondoan dago.

Astigarraga Donostia ondoan dago.

This entry was posted in Class and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Astigarraga

  1. rodrig52 says:

    Oso polita! Sagardotetxera joan zara????? Okela jan duzu????

Leave a Reply

